۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
کد مطلب : ۲۵۰۹۶
معاون راهداري و مديركل نگهداري راه و ابنيه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور

ايمن سازي محورها عامل مهمي در جهت كاهش سوانح رانندگي است

معاون راهداري و مديركل نگهداري راه و ابنيه سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور گفت: علاوه بر ايمن سازي محورها ، رعايت قوانين و مقررات از سوي كاربران جاده اي نيز مي تواند عامل مهمي در جهت كاهش سوانح رانندگي باشد.
ايمن سازي محورها  عامل مهمي در جهت كاهش سوانح رانندگي است
به گزارش جهانبین نیوز عبدالهاشم حسن نيا در بازديد از از محور هاي ارتباطي چهارمحال و بختياري و اقدامات انجام گرفته در جهت آمادگي اين اداره كل براي شروع فصل سرما، اظهار داشت : راهداران فرشتگان هميشه بيدار جاده ها هستند و حضور پر رنگ آنان در جاده ها ، آرامش و امنيت را براي مسافرين به همراه دارد.

وي در ادامه ضمن قدرداني از مجموعه راه وشهرسازي استان به منظور افزايش ارتقاء ايمني محورهاي ارتباطي استان تصريح نمود : با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد مسافرين در محور هاي منتهي به سمت استان هاي اصفهان و خوزستان مي طلبد محورهاي اين استان همواره ايمن و استاندارد بوده دراين زمينه باجداسازي لاين هاي رفت وبرگشت درمسيرهاي پرتردد وحذف نقاط پرحادثه نيز اقدامات مناسبي صورت گرفته است.

مهندس حسن نيا اقدامات ايمن سازي محورها را براي كاهش تصادفات و تلفات جاده اي بسيار مثمر ثمر دانست و خاطر نشان ساخت : علاوه بر ايمن سازي محورها ، رعايت قوانين و مقررات از سوي كاربران جاده اي نيز مي تواند عامل مهمي در جهت كاهش سوانح رانندگي باشد.

وي در ادامه در جلسه اي با كه حضور نماينده مردم شريف بروجن ، فرماندار و تني چند از مسئولين شهرستاني در آن حضور داشتند شركت نمود و در ارتباط با مشكلات اجراي كمربندي شهر هاي ، بروجن ، فرادنبه و سفيد دشت و و چهارخطه بروجن تا گردنه كره بس راه حل هاي مناسبي ارائه نمود و تصميمات لازمه در اين پروژه ها اتخاذ گرديد.

مديركل راه وشهرسازي استان چهارمحال و بختياري نيز درحاشيه اين بازديدگفت: در دو سال اخير در حدود ۱۱۰ كيلومتر از محورهاي استان تبديل به چهارخطه شده است كه از ابتداي انقلاب تا دو سال گذشته حدود ۱۴۰ كيلومتر از راه هاي استان تبديل به چهارخطه شده بود.

وي افزود : در سال گذشته با استفاده از منابع استاني و اعتبارات سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور ۳۰۰ كيلومتر از راه هاي استان بهسازي و آسفالت شد و اين خود جزء با همت بالاي اين مجموعه امكان پذير نبود.

گفتني است معاون راهداري و مديركل نگهداري ، راه و ابنيه فني سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور در ادامه سفر خود از جاده ارتباطي لردگان به سمت خوزستان نيز ديدن كردند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۹:۵۲

16 Jan 2020